Галагоза Юлія НВО №35(Wednesday, 16 January 2019 11:06)
Дякую за цікаву статтю! Особисто я вважаю, що творці діти - це наше квітуче майбутнє!
#5
Інна психолог СЗШ 14(Thursday, 10 January 2019 20:01)
Дякую за цікавий матеріал. Використовуючи слова автора, наголошую та погоджуюсь "В.О.Сухомлинський одним з перших у світовій педагогіці звертається до принципу наступності у процесі формування
компетентності «учити – вчитися». Праці Василя Олександровича не втрачають своєї актуальності й до нині".
Творчих успіхів!
#4
Томенко В.В.(Thursday, 10 January 2019 19:41)
Дякую вам, колеги, за корисну та цікаву статтю!!!Педагогічна спадщина В. Сухомлинського містить цінні теоретичні та практичні положення, реалізація яких сприятиме ефективному вирішенню питання
розвитку творчої особистості здобувачів освіти.
#3
Тиккоєва З.М НВО "Мрія"(Wednesday, 09 January 2019 18:46)
Дякую...
#2
НВО "Мрія", Кріпака С.В.(Wednesday, 09 January 2019 15:50)
Пані Діано, в своїй статті ви висвітлюєте психолого-педагогічні аспекти розвитку творчих здібностей учнів молодших класів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» та окреслюєте основні
принципи НУШ. Та крім навчальної діяльності існує позашкільна діяльність. І ви доречно зауважуєте, що заняття у позашкільних закладах природно доповнюють прогалини у соціальному становленні
особистості. Дякую за роботу. Наснаги та успіхів.
#1
Коротенко Н.В., заступник директора НВО "Мрія"(Wednesday, 09 January 2019 11:22)
Діано, дякуємо за плідну роботу. Ваша стаття корисна. Погоджуюсь, ключова реформа Міністерства освіти і науки України (НУШ), ґрунтується на провідній ідеї всього теоретичного доробку
В.О.Сухомлинського: розвитку особистості шляхом впровадження особистісного підходу до організації навчання і виховання. А сучасні знання, та методики корекційної і психологічної роботи спеціалістів в
освіті дають невичерпні можливості для всебічної підтримки й розвитку учнів в умовах впровадження концепції «Нової української школи». Здоров’я та успіхів у роботі.
Галагоза Юлія НВО №35 (Wednesday, 16 January 2019 11:06)
Дякую за цікаву статтю! Особисто я вважаю, що творці діти - це наше квітуче майбутнє!
Інна психолог СЗШ 14 (Thursday, 10 January 2019 20:01)
Дякую за цікавий матеріал. Використовуючи слова автора, наголошую та погоджуюсь "В.О.Сухомлинський одним з перших у світовій педагогіці звертається до принципу наступності у процесі формування компетентності «учити – вчитися». Праці Василя Олександровича не втрачають своєї актуальності й до нині".
Творчих успіхів!
Томенко В.В. (Thursday, 10 January 2019 19:41)
Дякую вам, колеги, за корисну та цікаву статтю!!!Педагогічна спадщина В. Сухомлинського містить цінні теоретичні та практичні положення, реалізація яких сприятиме ефективному вирішенню питання розвитку творчої особистості здобувачів освіти.
Тиккоєва З.М НВО "Мрія" (Wednesday, 09 January 2019 18:46)
Дякую...
НВО "Мрія", Кріпака С.В. (Wednesday, 09 January 2019 15:50)
Пані Діано, в своїй статті ви висвітлюєте психолого-педагогічні аспекти розвитку творчих здібностей учнів молодших класів в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» та окреслюєте основні принципи НУШ. Та крім навчальної діяльності існує позашкільна діяльність. І ви доречно зауважуєте, що заняття у позашкільних закладах природно доповнюють прогалини у соціальному становленні особистості. Дякую за роботу. Наснаги та успіхів.
Коротенко Н.В., заступник директора НВО "Мрія" (Wednesday, 09 January 2019 11:22)
Діано, дякуємо за плідну роботу. Ваша стаття корисна. Погоджуюсь, ключова реформа Міністерства освіти і науки України (НУШ), ґрунтується на провідній ідеї всього теоретичного доробку В.О.Сухомлинського: розвитку особистості шляхом впровадження особистісного підходу до організації навчання і виховання. А сучасні знання, та методики корекційної і психологічної роботи спеціалістів в освіті дають невичерпні можливості для всебічної підтримки й розвитку учнів в умовах впровадження концепції «Нової української школи». Здоров’я та успіхів у роботі.