Кройтор І.М.,НВО №25(Wednesday, 23 January 2019 19:51)
Погоджуюсь з автором статті ,що саме завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри мають займати гідне місце в освітньому процесі, де їх використання допоможе безболісно
перейти дитині від ігрової до освітньої діяльності. Саме використання різних форм інтелектуальних ігор допомогає вчителю урізноманітнити процес навчання.
#18
Ревенко Олег Михайлович(Sunday, 20 January 2019 19:56)
Підтримую думку автора статті , що саме творча робота вчителя у площині інтелектуальних ігор дає широку можливість формування гармонійної всебічно розвиненої особистості учня.
#17
Кривченко Дар’я Олегiвна(Tuesday, 15 January 2019 20:09)
Дякую п.Оленi за можливiсть долучитися до великого iнтелектуально/розумого дiйства! Саме за методикою В.О. Сухомлинського гра - найкращий шлях розумового розвитку дитини та можливiсть пiзнання свiту.
#16
Жук Тамара Василівна(Sunday, 13 January 2019 15:52)
Автор статті точно формулює головну мету занять інтелектального гуртка - це : формування гармонійної всебічно розвиненої особистості. І саме ця мета чітко прослідкову.ться в усіх працях
великого педагога В.О.Сухомлинського.
#15
Кравченко Ю.С.(Sunday, 13 January 2019 08:11)
Пiтримую автора статтi щодо принципу виховання та навчання через гру. Безцiннi поради В.О.Сухомлинського завжди залишаються методично доцiльними, а особливо у методах та прийомах гуртковоi роботи.
#14
Бойко Ю.С.(Saturday, 12 January 2019 19:13)
Завітав на блог переглянути новини ліцею і потрапив на статтю! Олено Віталієвно, команда "Sunrise" пам'ятає наші зіркові ігри! Головне для нас було спільне захоплення процесом пізнання цікавого й
нового через гру. А наука знаходити перемогу у поразці дуже допомогає у прикрих життєвих ситуаціях. Мудра думка В.О.Сухомлинського щодо гри :"... це іскра, що засвічує вогник допитливості.". Саме цей
вогник запалюють інтелектуальні ігри.
#13
Юлія Хіміна(Friday, 11 January 2019 19:04)
Дуже цікава стаття, чітко висвітлюються ідеї Сухомлинського.
#12
Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9(Friday, 11 January 2019 17:05)
Дякую пані Олені за прекрасну статтю, адже гра використовується з навчально-пізнавальною, розвивальною і розважальною метою. Вона – один із найефективніших методів навчання, що максимально активізує
інтелектуально-практичні та творчі можливості учнів, є могутнім стимулятором до самовдосконалення. І саме тому, гуртки інтелектуальних ігор повинні розглядатися як потужний механізм для розумового
виховання школярів на сучасному етапі розвитку нашої держави)))
#11
Хлопотіна Світлана(Friday, 11 January 2019 13:58)
Приємно здивована переліком використаних джерел. Особливо вражена джерелами 10-18.
#10
Тетяна Кондратенко(Thursday, 10 January 2019 11:13)
Гра є одним з найцікавіших видів діяльності, засобом всебічного розвитку школярів, важливим методом їхнього виховання. Координатором Інтелектуальної Ліги пророблена велика, змістовна робота. Стаття
цікава, заслуговує на увагу. Автору бажаю творчості та перемог.
#9
Данилевич М.П.(Wednesday, 09 January 2019 20:55)
100 % підтримую автора статті й упевнений в тому ,що завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри не тільки розвивають швидку реакцію і вміння блискавично мислити в
екстремальних ситуаціях у наших вихованців, а ще й вчать відповідальності, розвивають мову, логічне мислення, вміння правильно сформулювати думку і побудувати речення. Раджу використовувати таку
форму роботи на уроках. А чітко знаю з досвіду п.Олени ,що така родзинка уроку подобається її учням. Бажаю успіхів та творчості! До зустрічі на засіданні творчого товариства.
#8
Світлана Тіхоненко(Wednesday, 09 January 2019 12:58)
Гра є важливим чинником для розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів. Дякую автору статті за яскраві ідеї та нестандартні рішення
#7
Галина НВО №25(Tuesday, 08 January 2019 13:39)
В умовах постійного зростаючого обсягу інформації, навчального матеріалу, що його має засвоїти дитина, виникає нагальна потреба шукати шляхи ефективного навчання та виховання. І саме одним з
ефективних методів розумового виховання та гармонійного розвитку особистості учнів є залучення їх до інтелектуальних ігор на заняттях інтелектуальних гуртків.Цілком погоджуюсь з автором статті. Адже
всі досягнення -це показник наполегливої роботи.
#6
Світлана Живіцька, в.о.завідуючого КЗ "Світловодський РМК"(Tuesday, 08 January 2019 12:27)
Прочитала статтю О.Аброскіної з великим задоволенням. Погоджуюся з думкою автора, що "пізнавальна активність – основа розумового і духовного багатства особистості". На мою думку, пізнавальну
активність можна вважати підготовчою сходинкою самостійності. Вона пов'язана з ініціативою, пошуком різних шляхів вирішення навчально-пізнавальних завдань без участі дорослих та допомоги інших. Від
розвитку самостійності залежить активність дитини в майбутньому, її вміння вирішувати складні життєві ситуації. Отже, це і є розвиток навичок 21 століття, які так необхідні зараз. Дякую за статтю!
#5
Шевченко О.П.(Sunday, 06 January 2019 20:04)
Підтримую автора статті , що саме навчання через інтелектуальні ігри стимулює приховані резерви розумової активності учнів та підвищує самостійность у пізнанні навколишнього світу. Різновиди
інтелектуальних ігор сьогодні багато вчителів використовують під час уроків, і це не тільки зацікавлює вихованців предметом, але й дає поштовх до власне інтелектуальної діяльності особистості учня.
Бажаю Вам подальших перемог та чекаємо на зустріч у напівфіналі Чемпіоната міста.
#4
Кононова Галина(Sunday, 06 January 2019 13:11)
Цілком погоджуюсь з автором даної статті, що інтелектуальні ігри- це шлях ефективного навчання та виховання сучасних здобувачів освіти, а також створення оптимальних умов для їх розумового розвитку.
Олено Віталіївно, вдячна Вам за пропагування такої цікавої форми організації діяльності дітей яка сприяє розвитку їх інтересів до різних галузей знань.
#3
Дорох М.О.(Saturday, 05 January 2019 11:49)
Повністю підтримую автора статті щодо важливості розвитку розумових здібностей учнів завдяки інтелектуальним іграм. Сам багато років захоплююсь цією формою проводження досугу. І можу з упевненість
сказати, що такого багажу знань, можливості розвитку уяви та різних форм пам'яті діти отримують лише під час інтелектуальних ігор!
#2
Тимченко О.С.(Saturday, 05 January 2019 11:40)
Дякую Вам, Олено Віталіївно, за щиросердне бажання змінити граючись наших дітей на краще! Саме завдяки заняттям у гуртку "Юний ерудит" мої сини отримали не тільки величезний багаж знань, а ще й
справжніх друзів та однодумців! Завжди згадують Ваші слова: "Гра - це тільки гра! А ви повинні пам'ятати головне : підтримка, взаємоповага, вміння дослухатися до думки друзів залишається з вами на
все життя" Бажаємо командам ЛІГИ бути найкращими в усьому!
#1
Чернецька-Кліменчук О.В.(Friday, 04 January 2019 19:23)
Дякую за цікаву статтю, молодь і справді потребує нових шляхів інтелектуального навчання.
Кройтор І.М.,НВО №25 (Wednesday, 23 January 2019 19:51)
Погоджуюсь з автором статті ,що саме завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри мають займати гідне місце в освітньому процесі, де їх використання допоможе безболісно перейти дитині від ігрової до освітньої діяльності. Саме використання різних форм інтелектуальних ігор допомогає вчителю урізноманітнити процес навчання.
Ревенко Олег Михайлович (Sunday, 20 January 2019 19:56)
Підтримую думку автора статті , що саме творча робота вчителя у площині інтелектуальних ігор дає широку можливість формування гармонійної всебічно розвиненої особистості учня.
Кривченко Дар’я Олегiвна (Tuesday, 15 January 2019 20:09)
Дякую п.Оленi за можливiсть долучитися до великого iнтелектуально/розумого дiйства! Саме за методикою В.О. Сухомлинського гра - найкращий шлях розумового розвитку дитини та можливiсть пiзнання свiту.
Жук Тамара Василівна (Sunday, 13 January 2019 15:52)
Автор статті точно формулює головну мету занять інтелектального гуртка - це : формування гармонійної всебічно розвиненої особистості. І саме ця мета чітко прослідкову.ться в усіх працях
великого педагога В.О.Сухомлинського.
Кравченко Ю.С. (Sunday, 13 January 2019 08:11)
Пiтримую автора статтi щодо принципу виховання та навчання через гру. Безцiннi поради В.О.Сухомлинського завжди залишаються методично доцiльними, а особливо у методах та прийомах гуртковоi роботи.
Бойко Ю.С. (Saturday, 12 January 2019 19:13)
Завітав на блог переглянути новини ліцею і потрапив на статтю! Олено Віталієвно, команда "Sunrise" пам'ятає наші зіркові ігри! Головне для нас було спільне захоплення процесом пізнання цікавого й нового через гру. А наука знаходити перемогу у поразці дуже допомогає у прикрих життєвих ситуаціях. Мудра думка В.О.Сухомлинського щодо гри :"... це іскра, що засвічує вогник допитливості.". Саме цей вогник запалюють інтелектуальні ігри.
Юлія Хіміна (Friday, 11 January 2019 19:04)
Дуже цікава стаття, чітко висвітлюються ідеї Сухомлинського.
Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Friday, 11 January 2019 17:05)
Дякую пані Олені за прекрасну статтю, адже гра використовується з навчально-пізнавальною, розвивальною і розважальною метою. Вона – один із найефективніших методів навчання, що максимально активізує інтелектуально-практичні та творчі можливості учнів, є могутнім стимулятором до самовдосконалення. І саме тому, гуртки інтелектуальних ігор повинні розглядатися як потужний механізм для розумового виховання школярів на сучасному етапі розвитку нашої держави)))
Хлопотіна Світлана (Friday, 11 January 2019 13:58)
Приємно здивована переліком використаних джерел. Особливо вражена джерелами 10-18.
Тетяна Кондратенко (Thursday, 10 January 2019 11:13)
Гра є одним з найцікавіших видів діяльності, засобом всебічного розвитку школярів, важливим методом їхнього виховання. Координатором Інтелектуальної Ліги пророблена велика, змістовна робота. Стаття цікава, заслуговує на увагу. Автору бажаю творчості та перемог.
Данилевич М.П. (Wednesday, 09 January 2019 20:55)
100 % підтримую автора статті й упевнений в тому ,що завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри не тільки розвивають швидку реакцію і вміння блискавично мислити в екстремальних ситуаціях у наших вихованців, а ще й вчать відповідальності, розвивають мову, логічне мислення, вміння правильно сформулювати думку і побудувати речення. Раджу використовувати таку форму роботи на уроках. А чітко знаю з досвіду п.Олени ,що така родзинка уроку подобається її учням. Бажаю успіхів та творчості! До зустрічі на засіданні творчого товариства.
Світлана Тіхоненко (Wednesday, 09 January 2019 12:58)
Гра є важливим чинником для розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів. Дякую автору статті за яскраві ідеї та нестандартні рішення
Галина НВО №25 (Tuesday, 08 January 2019 13:39)
В умовах постійного зростаючого обсягу інформації, навчального матеріалу, що його має засвоїти дитина, виникає нагальна потреба шукати шляхи ефективного навчання та виховання. І саме одним з ефективних методів розумового виховання та гармонійного розвитку особистості учнів є залучення їх до інтелектуальних ігор на заняттях інтелектуальних гуртків.Цілком погоджуюсь з автором статті. Адже всі досягнення -це показник наполегливої роботи.
Світлана Живіцька, в.о.завідуючого КЗ "Світловодський РМК" (Tuesday, 08 January 2019 12:27)
Прочитала статтю О.Аброскіної з великим задоволенням. Погоджуюся з думкою автора, що "пізнавальна активність – основа розумового і духовного багатства особистості". На мою думку, пізнавальну активність можна вважати підготовчою сходинкою самостійності. Вона пов'язана з ініціативою, пошуком різних шляхів вирішення навчально-пізнавальних завдань без участі дорослих та допомоги інших. Від розвитку самостійності залежить активність дитини в майбутньому, її вміння вирішувати складні життєві ситуації. Отже, це і є розвиток навичок 21 століття, які так необхідні зараз. Дякую за статтю!
Шевченко О.П. (Sunday, 06 January 2019 20:04)
Підтримую автора статті , що саме навчання через інтелектуальні ігри стимулює приховані резерви розумової активності учнів та підвищує самостійность у пізнанні навколишнього світу. Різновиди інтелектуальних ігор сьогодні багато вчителів використовують під час уроків, і це не тільки зацікавлює вихованців предметом, але й дає поштовх до власне інтелектуальної діяльності особистості учня. Бажаю Вам подальших перемог та чекаємо на зустріч у напівфіналі Чемпіоната міста.
Кононова Галина (Sunday, 06 January 2019 13:11)
Цілком погоджуюсь з автором даної статті, що інтелектуальні ігри- це шлях ефективного навчання та виховання сучасних здобувачів освіти, а також створення оптимальних умов для їх розумового розвитку. Олено Віталіївно, вдячна Вам за пропагування такої цікавої форми організації діяльності дітей яка сприяє розвитку їх інтересів до різних галузей знань.
Дорох М.О. (Saturday, 05 January 2019 11:49)
Повністю підтримую автора статті щодо важливості розвитку розумових здібностей учнів завдяки інтелектуальним іграм. Сам багато років захоплююсь цією формою проводження досугу. І можу з упевненість сказати, що такого багажу знань, можливості розвитку уяви та різних форм пам'яті діти отримують лише під час інтелектуальних ігор!
Тимченко О.С. (Saturday, 05 January 2019 11:40)
Дякую Вам, Олено Віталіївно, за щиросердне бажання змінити граючись наших дітей на краще! Саме завдяки заняттям у гуртку "Юний ерудит" мої сини отримали не тільки величезний багаж знань, а ще й справжніх друзів та однодумців! Завжди згадують Ваші слова: "Гра - це тільки гра! А ви повинні пам'ятати головне : підтримка, взаємоповага, вміння дослухатися до думки друзів залишається з вами на все життя" Бажаємо командам ЛІГИ бути найкращими в усьому!
Чернецька-Кліменчук О.В. (Friday, 04 January 2019 19:23)
Дякую за цікаву статтю, молодь і справді потребує нових шляхів інтелектуального навчання.