Comments: 19
  • #19

    Кройтор І.М.,НВО №25 (Wednesday, 23 January 2019 19:51)

    Погоджуюсь з автором статті ,що саме завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри мають займати гідне місце в освітньому процесі, де їх використання допоможе безболісно перейти дитині від ігрової до освітньої діяльності. Саме використання різних форм інтелектуальних ігор допомогає вчителю урізноманітнити процес навчання.

  • #18

    Ревенко Олег Михайлович (Sunday, 20 January 2019 19:56)

    Підтримую думку автора статті , що саме творча робота вчителя у площині інтелектуальних ігор дає широку можливість формування гармонійної всебічно розвиненої особистості учня.

  • #17

    Кривченко Дар’я Олегiвна (Tuesday, 15 January 2019 20:09)

    Дякую п.Оленi за можливiсть долучитися до великого iнтелектуально/розумого дiйства! Саме за методикою В.О. Сухомлинського гра - найкращий шлях розумового розвитку дитини та можливiсть пiзнання свiту.

  • #16

    Жук Тамара Василівна (Sunday, 13 January 2019 15:52)

    Автор статті точно формулює головну мету занять інтелектального гуртка - це : формування гармонійної всебічно розвиненої особистості. І саме ця мета чітко прослідкову.ться в усіх працях
    великого педагога В.О.Сухомлинського.

  • #15

    Кравченко Ю.С. (Sunday, 13 January 2019 08:11)

    Пiтримую автора статтi щодо принципу виховання та навчання через гру. Безцiннi поради В.О.Сухомлинського завжди залишаються методично доцiльними, а особливо у методах та прийомах гуртковоi роботи.

  • #14

    Бойко Ю.С. (Saturday, 12 January 2019 19:13)

    Завітав на блог переглянути новини ліцею і потрапив на статтю! Олено Віталієвно, команда "Sunrise" пам'ятає наші зіркові ігри! Головне для нас було спільне захоплення процесом пізнання цікавого й нового через гру. А наука знаходити перемогу у поразці дуже допомогає у прикрих життєвих ситуаціях. Мудра думка В.О.Сухомлинського щодо гри :"... це іскра, що засвічує вогник допитливості.". Саме цей вогник запалюють інтелектуальні ігри.

  • #13

    Юлія Хіміна (Friday, 11 January 2019 19:04)

    Дуже цікава стаття, чітко висвітлюються ідеї Сухомлинського.

  • #12

    Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Friday, 11 January 2019 17:05)

    Дякую пані Олені за прекрасну статтю, адже гра використовується з навчально-пізнавальною, розвивальною і розважальною метою. Вона – один із найефективніших методів навчання, що максимально активізує інтелектуально-практичні та творчі можливості учнів, є могутнім стимулятором до самовдосконалення. І саме тому, гуртки інтелектуальних ігор повинні розглядатися як потужний механізм для розумового виховання школярів на сучасному етапі розвитку нашої держави)))

  • #11

    Хлопотіна Світлана (Friday, 11 January 2019 13:58)

    Приємно здивована переліком використаних джерел. Особливо вражена джерелами 10-18.

  • #10

    Тетяна Кондратенко (Thursday, 10 January 2019 11:13)

    Гра є одним з найцікавіших видів діяльності, засобом всебічного розвитку школярів, важливим методом їхнього виховання. Координатором Інтелектуальної Ліги пророблена велика, змістовна робота. Стаття цікава, заслуговує на увагу. Автору бажаю творчості та перемог.

  • #9

    Данилевич М.П. (Wednesday, 09 January 2019 20:55)

    100 % підтримую автора статті й упевнений в тому ,що завдяки поєднанню ознак ігрової і розумової діяльності інтелектуальні ігри не тільки розвивають швидку реакцію і вміння блискавично мислити в екстремальних ситуаціях у наших вихованців, а ще й вчать відповідальності, розвивають мову, логічне мислення, вміння правильно сформулювати думку і побудувати речення. Раджу використовувати таку форму роботи на уроках. А чітко знаю з досвіду п.Олени ,що така родзинка уроку подобається її учням. Бажаю успіхів та творчості! До зустрічі на засіданні творчого товариства.

  • #8

    Світлана Тіхоненко (Wednesday, 09 January 2019 12:58)

    Гра є важливим чинником для розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів. Дякую автору статті за яскраві ідеї та нестандартні рішення

  • #7

    Галина НВО №25 (Tuesday, 08 January 2019 13:39)

    В умовах постійного зростаючого обсягу інформації, навчального матеріалу, що його має засвоїти дитина, виникає нагальна потреба шукати шляхи ефективного навчання та виховання. І саме одним з ефективних методів розумового виховання та гармонійного розвитку особистості учнів є залучення їх до інтелектуальних ігор на заняттях інтелектуальних гуртків.Цілком погоджуюсь з автором статті. Адже всі досягнення -це показник наполегливої роботи.

  • #6

    Світлана Живіцька, в.о.завідуючого КЗ "Світловодський РМК" (Tuesday, 08 January 2019 12:27)

    Прочитала статтю О.Аброскіної з великим задоволенням. Погоджуюся з думкою автора, що "пізнавальна активність – основа розумового і духовного багатства особистості". На мою думку, пізнавальну активність можна вважати підготовчою сходинкою самостійності. Вона пов'язана з ініціативою, пошуком різних шляхів вирішення навчально-пізнавальних завдань без участі дорослих та допомоги інших. Від розвитку самостійності залежить активність дитини в майбутньому, її вміння вирішувати складні життєві ситуації. Отже, це і є розвиток навичок 21 століття, які так необхідні зараз. Дякую за статтю!

  • #5

    Шевченко О.П. (Sunday, 06 January 2019 20:04)

    Підтримую автора статті , що саме навчання через інтелектуальні ігри стимулює приховані резерви розумової активності учнів та підвищує самостійность у пізнанні навколишнього світу. Різновиди інтелектуальних ігор сьогодні багато вчителів використовують під час уроків, і це не тільки зацікавлює вихованців предметом, але й дає поштовх до власне інтелектуальної діяльності особистості учня. Бажаю Вам подальших перемог та чекаємо на зустріч у напівфіналі Чемпіоната міста.

  • #4

    Кононова Галина (Sunday, 06 January 2019 13:11)

    Цілком погоджуюсь з автором даної статті, що інтелектуальні ігри- це шлях ефективного навчання та виховання сучасних здобувачів освіти, а також створення оптимальних умов для їх розумового розвитку. Олено Віталіївно, вдячна Вам за пропагування такої цікавої форми організації діяльності дітей яка сприяє розвитку їх інтересів до різних галузей знань.

  • #3

    Дорох М.О. (Saturday, 05 January 2019 11:49)

    Повністю підтримую автора статті щодо важливості розвитку розумових здібностей учнів завдяки інтелектуальним іграм. Сам багато років захоплююсь цією формою проводження досугу. І можу з упевненість сказати, що такого багажу знань, можливості розвитку уяви та різних форм пам'яті діти отримують лише під час інтелектуальних ігор!

  • #2

    Тимченко О.С. (Saturday, 05 January 2019 11:40)

    Дякую Вам, Олено Віталіївно, за щиросердне бажання змінити граючись наших дітей на краще! Саме завдяки заняттям у гуртку "Юний ерудит" мої сини отримали не тільки величезний багаж знань, а ще й справжніх друзів та однодумців! Завжди згадують Ваші слова: "Гра - це тільки гра! А ви повинні пам'ятати головне : підтримка, взаємоповага, вміння дослухатися до думки друзів залишається з вами на все життя" Бажаємо командам ЛІГИ бути найкращими в усьому!

  • #1

    Чернецька-Кліменчук О.В. (Friday, 04 January 2019 19:23)

    Дякую за цікаву статтю, молодь і справді потребує нових шляхів інтелектуального навчання.