Comments: 14
  • #14

    Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34 (Saturday, 12 January 2019 20:02)

    Автор статті вдало висвітлила проблему НУШ щодо виховання моральних цінностей учнів.
    Морально-етичне виховання – виховна діяльність школи і сім’ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участь у практичній діяльності.
    Мета – виховання основ морально-ціннісного ставлення до навколишнього світу, людей, сім’ї, самого себе, відповідно до правил і норм загальнолюдської моралі, виховання любові до Батьківщини.
    Дякую за змістовну статтю! Бажаю Вам творчих успіхів, наснаги !

  • #13

    Медведенко Н. П. НВК N34 (Friday, 11 January 2019 21:40)

    Питання морального розвитку дітей у сучасному суспільстві є першорядним, адже вони - майбутні громадяни, які вирішуватимуть важливі життєві питання. Тому, дійсно, формування чуттєвої, високоморальної гуманістично спрямованої особистості - невід'ємна частина непростої щоденної праці вчителя. У статті точно визначені орієнтири для формування позитивних якостей дитини. Бажаю успіхів!

  • #12

    Пузік О.В., вчитель початкових класів, НВК№34 (Friday, 11 January 2019 17:48)

    У сучасних умовах Україна прагне побудувати правову державу, створити демократичне, гуманне суспільство. Тому педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського є цінним джерелом для сучасних педагогів. Стаття дуже цікава і змістовна. Автор статті підкреслила , що моральне виховання має здійснюватися і у єдності з розумовим вихованням дитини. Дякую!

  • #11

    Зубарєва О.М.вчитель початкових класів, НВК № 34 (Friday, 11 January 2019 11:23)

    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Досвід В.О.Сухомлинського був, є і буде актуальним і корисним в роботі кожного вчителя.. Тому спадщина Василя Сухомлинського є безціннним скарбом у формувннні загальнолюдських якостей в НУШ. Здоров`я та успіхів.

  • #10

    Сургент Р.О.,НВК № 34 (Friday, 11 January 2019 11:14)

    Автор статті вдало висвітлила проблему сьогодення щодо виховання моральних цінностей учнів.Досвід В.Сухомлинського переконує, що моральний розвиток дає молодшим школярам активно виявити в житті, у стосунках з колективом благородні почуття і прагнення. Дякую за статтю.

  • #9

    Перепелиця А.В., НВК N34 (Friday, 11 January 2019 10:04)

    Актуальна і змістовну стаття. Вдало, чітко і доречно розставлені акценти у питанні формування компетентностей та моральних якостей учнів початкових класах відповідно до ідей В.Сухомлинського.

  • #8

    Запорожець І.М, НВК №34 (Friday, 11 January 2019 09:21)

    Дякую за цікаву статтю. Творча спадщина В. О. Сухомлинського, основана на засадах добра і гуманізму, є надійним помічником у роботі вчителя. А особливо в наш складний час.

  • #7

    Скирда Анна , НВК № 34 (Thursday, 10 January 2019 22:10)

    Проблема формування загальнолюдських цінностей актуальна і в НУШ. Стаття цікава і корисна. Дякую автору.

  • #6

    Оксана Можна,НВК 34 (Thursday, 10 January 2019 20:49)

    Щиро вдячна за цікаву статтю. Матеріал цікавий та актуальний.Нова українська школа не ставить собі за мету випустити учня, який знатиме «все про всіх», але зростити ЛЮДИНУ, яка зможе зарадити собі в умовах сучасного динамічного та мінливого світу
    Бажаю успіхів та творчої наснаги!!!

  • #5

    Кудря Поліна, НВК 34 (Thursday, 10 January 2019 19:58)

    Виховання високоморальної людини завжди начасі. Дякую за цікаву статтю!

  • #4

    Тетяна Музиченко, ЗОШ І - ІІІ ст. № 22 (Thursday, 10 January 2019 11:41)

    Дякую автору, що в своїй роботі розглянула проблему формування загальнолюдських цінностей в НУШ через аналіз педагогічних ідей В.Сухомлинського, акцентувала увагу на важливості формування соціальної та громадської компетентностей у розвитку особистості, яка буде відповідальною за себе, свою країну та людство в цілому.

  • #3

    Рагозіна Ольга Вячеславівна, Науковий ліцей (Monday, 07 January 2019 19:07)

    Погоджуюсь з автором статті, що проблема формування загальнолюдських моральних цінностей особистості є однією з основних в новій українській школі і є актуальною у наш час. Спадщина Василя Сухомлинського не тільки ввійшла окремим значимим розділом в історію педагогіки, а й зберігає свою актуальність і в часи реформування освіти. Дякую автору за цікаву статтю. Творчих успіхів і наснаг!

  • #2

    Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Saturday, 05 January 2019 19:35)

    Нова українська школа покликана виховати людину нового покоління. Основні ідеї, які стали основою концепції Нової української школи, Василь Олександрович розвинув у своїх працях, зокрема: любов до дитини; розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому підсумку на творчу працю; культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії. Автором статті розглянуто проблему формування загальнолюдських цінностей в новій українській школі на основі аналізу педагогічної спадщини Василя Сухомлинського. Дана робота заслуговує на увагу. Дякую, автору творчих успіхів!

  • #1

    Басиста А. Л., вчитель початкових класів, НВО # 6 (Saturday, 05 January 2019 12:30)

    Влучно сказано автором про те, що спадщина В.Сухомлинського має колосальне значення для НУШ, яка передбачає цілеспрямований, систематичний, регульований педагогічний вплив.