Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34(Saturday, 12 January 2019 20:02)
Автор статті вдало висвітлила проблему НУШ щодо виховання моральних цінностей учнів.
Морально-етичне виховання – виховна діяльність школи і сім’ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і
принципів моралі, участь у практичній діяльності.
Мета – виховання основ морально-ціннісного ставлення до навколишнього світу, людей, сім’ї, самого себе, відповідно до правил і норм загальнолюдської моралі, виховання любові до Батьківщини.
Дякую за змістовну статтю! Бажаю Вам творчих успіхів, наснаги !
#13
Медведенко Н. П. НВК N34(Friday, 11 January 2019 21:40)
Питання морального розвитку дітей у сучасному суспільстві є першорядним, адже вони - майбутні громадяни, які вирішуватимуть важливі життєві питання. Тому, дійсно, формування чуттєвої, високоморальної
гуманістично спрямованої особистості - невід'ємна частина непростої щоденної праці вчителя. У статті точно визначені орієнтири для формування позитивних якостей дитини. Бажаю успіхів!
#12
Пузік О.В., вчитель початкових класів, НВК№34(Friday, 11 January 2019 17:48)
У сучасних умовах Україна прагне побудувати правову державу, створити демократичне, гуманне суспільство. Тому педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського є цінним джерелом для сучасних педагогів. Стаття
дуже цікава і змістовна. Автор статті підкреслила , що моральне виховання має здійснюватися і у єдності з розумовим вихованням дитини. Дякую!
Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Досвід В.О.Сухомлинського був, є і буде актуальним і корисним в роботі кожного вчителя.. Тому спадщина Василя Сухомлинського є безціннним скарбом у
формувннні загальнолюдських якостей в НУШ. Здоров`я та успіхів.
#10
Сургент Р.О.,НВК № 34(Friday, 11 January 2019 11:14)
Автор статті вдало висвітлила проблему сьогодення щодо виховання моральних цінностей учнів.Досвід В.Сухомлинського переконує, що моральний розвиток дає молодшим школярам активно виявити в житті, у
стосунках з колективом благородні почуття і прагнення. Дякую за статтю.
#9
Перепелиця А.В., НВК N34(Friday, 11 January 2019 10:04)
Актуальна і змістовну стаття. Вдало, чітко і доречно розставлені акценти у питанні формування компетентностей та моральних якостей учнів початкових класах відповідно до ідей В.Сухомлинського.
#8
Запорожець І.М, НВК №34(Friday, 11 January 2019 09:21)
Дякую за цікаву статтю. Творча спадщина В. О. Сухомлинського, основана на засадах добра і гуманізму, є надійним помічником у роботі вчителя. А особливо в наш складний час.
#7
Скирда Анна , НВК № 34(Thursday, 10 January 2019 22:10)
Проблема формування загальнолюдських цінностей актуальна і в НУШ. Стаття цікава і корисна. Дякую автору.
#6
Оксана Можна,НВК 34(Thursday, 10 January 2019 20:49)
Щиро вдячна за цікаву статтю. Матеріал цікавий та актуальний.Нова українська школа не ставить собі за мету випустити учня, який знатиме «все про всіх», але зростити ЛЮДИНУ, яка зможе зарадити собі в
умовах сучасного динамічного та мінливого світу
Бажаю успіхів та творчої наснаги!!!
#5
Кудря Поліна, НВК 34(Thursday, 10 January 2019 19:58)
Виховання високоморальної людини завжди начасі. Дякую за цікаву статтю!
#4
Тетяна Музиченко, ЗОШ І - ІІІ ст. № 22(Thursday, 10 January 2019 11:41)
Дякую автору, що в своїй роботі розглянула проблему формування загальнолюдських цінностей в НУШ через аналіз педагогічних ідей В.Сухомлинського, акцентувала увагу на важливості формування соціальної
та громадської компетентностей у розвитку особистості, яка буде відповідальною за себе, свою країну та людство в цілому.
#3
Рагозіна Ольга Вячеславівна, Науковий ліцей(Monday, 07 January 2019 19:07)
Погоджуюсь з автором статті, що проблема формування загальнолюдських моральних цінностей особистості є однією з основних в новій українській школі і є актуальною у наш час. Спадщина Василя
Сухомлинського не тільки ввійшла окремим значимим розділом в історію педагогіки, а й зберігає свою актуальність і в часи реформування освіти. Дякую автору за цікаву статтю. Творчих успіхів і наснаг!
#2
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС(Saturday, 05 January 2019 19:35)
Нова українська школа покликана виховати людину нового покоління. Основні ідеї, які стали основою концепції Нової української школи, Василь Олександрович розвинув у своїх працях, зокрема: любов до
дитини; розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому підсумку на творчу
працю; культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії. Автором статті розглянуто проблему формування загальнолюдських цінностей в новій українській школі на
основі аналізу педагогічної спадщини Василя Сухомлинського. Дана робота заслуговує на увагу. Дякую, автору творчих успіхів!
#1
Басиста А. Л., вчитель початкових класів, НВО # 6(Saturday, 05 January 2019 12:30)
Влучно сказано автором про те, що спадщина В.Сухомлинського має колосальне значення для НУШ, яка передбачає цілеспрямований, систематичний, регульований педагогічний вплив.
Лисиціна Г.О. вчитель НВК №34 (Saturday, 12 January 2019 20:02)
Автор статті вдало висвітлила проблему НУШ щодо виховання моральних цінностей учнів.
Морально-етичне виховання – виховна діяльність школи і сім’ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участь у практичній діяльності.
Мета – виховання основ морально-ціннісного ставлення до навколишнього світу, людей, сім’ї, самого себе, відповідно до правил і норм загальнолюдської моралі, виховання любові до Батьківщини.
Дякую за змістовну статтю! Бажаю Вам творчих успіхів, наснаги !
Медведенко Н. П. НВК N34 (Friday, 11 January 2019 21:40)
Питання морального розвитку дітей у сучасному суспільстві є першорядним, адже вони - майбутні громадяни, які вирішуватимуть важливі життєві питання. Тому, дійсно, формування чуттєвої, високоморальної гуманістично спрямованої особистості - невід'ємна частина непростої щоденної праці вчителя. У статті точно визначені орієнтири для формування позитивних якостей дитини. Бажаю успіхів!
Пузік О.В., вчитель початкових класів, НВК№34 (Friday, 11 January 2019 17:48)
У сучасних умовах Україна прагне побудувати правову державу, створити демократичне, гуманне суспільство. Тому педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського є цінним джерелом для сучасних педагогів. Стаття дуже цікава і змістовна. Автор статті підкреслила , що моральне виховання має здійснюватися і у єдності з розумовим вихованням дитини. Дякую!
Зубарєва О.М.вчитель початкових класів, НВК № 34 (Friday, 11 January 2019 11:23)
Дякую автору за цікаву та змістовну статтю. Досвід В.О.Сухомлинського був, є і буде актуальним і корисним в роботі кожного вчителя.. Тому спадщина Василя Сухомлинського є безціннним скарбом у формувннні загальнолюдських якостей в НУШ. Здоров`я та успіхів.
Сургент Р.О.,НВК № 34 (Friday, 11 January 2019 11:14)
Автор статті вдало висвітлила проблему сьогодення щодо виховання моральних цінностей учнів.Досвід В.Сухомлинського переконує, що моральний розвиток дає молодшим школярам активно виявити в житті, у стосунках з колективом благородні почуття і прагнення. Дякую за статтю.
Перепелиця А.В., НВК N34 (Friday, 11 January 2019 10:04)
Актуальна і змістовну стаття. Вдало, чітко і доречно розставлені акценти у питанні формування компетентностей та моральних якостей учнів початкових класах відповідно до ідей В.Сухомлинського.
Запорожець І.М, НВК №34 (Friday, 11 January 2019 09:21)
Дякую за цікаву статтю. Творча спадщина В. О. Сухомлинського, основана на засадах добра і гуманізму, є надійним помічником у роботі вчителя. А особливо в наш складний час.
Скирда Анна , НВК № 34 (Thursday, 10 January 2019 22:10)
Проблема формування загальнолюдських цінностей актуальна і в НУШ. Стаття цікава і корисна. Дякую автору.
Оксана Можна,НВК 34 (Thursday, 10 January 2019 20:49)
Щиро вдячна за цікаву статтю. Матеріал цікавий та актуальний.Нова українська школа не ставить собі за мету випустити учня, який знатиме «все про всіх», але зростити ЛЮДИНУ, яка зможе зарадити собі в умовах сучасного динамічного та мінливого світу
Бажаю успіхів та творчої наснаги!!!
Кудря Поліна, НВК 34 (Thursday, 10 January 2019 19:58)
Виховання високоморальної людини завжди начасі. Дякую за цікаву статтю!
Тетяна Музиченко, ЗОШ І - ІІІ ст. № 22 (Thursday, 10 January 2019 11:41)
Дякую автору, що в своїй роботі розглянула проблему формування загальнолюдських цінностей в НУШ через аналіз педагогічних ідей В.Сухомлинського, акцентувала увагу на важливості формування соціальної та громадської компетентностей у розвитку особистості, яка буде відповідальною за себе, свою країну та людство в цілому.
Рагозіна Ольга Вячеславівна, Науковий ліцей (Monday, 07 January 2019 19:07)
Погоджуюсь з автором статті, що проблема формування загальнолюдських моральних цінностей особистості є однією з основних в новій українській школі і є актуальною у наш час. Спадщина Василя Сухомлинського не тільки ввійшла окремим значимим розділом в історію педагогіки, а й зберігає свою актуальність і в часи реформування освіти. Дякую автору за цікаву статтю. Творчих успіхів і наснаг!
Оксана Крамаренко, методист ЦМСПС (Saturday, 05 January 2019 19:35)
Нова українська школа покликана виховати людину нового покоління. Основні ідеї, які стали основою концепції Нової української школи, Василь Олександрович розвинув у своїх працях, зокрема: любов до дитини; розвиток творчих сил кожної окремої особистості в умовах колективної співдружності на основі етико-естетичних цінностей, інтересів, потреб, який спрямований у кінцевому підсумку на творчу працю; культ природи, природа як найважливіший засіб виховання почуття прекрасного і гармонії. Автором статті розглянуто проблему формування загальнолюдських цінностей в новій українській школі на основі аналізу педагогічної спадщини Василя Сухомлинського. Дана робота заслуговує на увагу. Дякую, автору творчих успіхів!
Басиста А. Л., вчитель початкових класів, НВО # 6 (Saturday, 05 January 2019 12:30)
Влучно сказано автором про те, що спадщина В.Сухомлинського має колосальне значення для НУШ, яка передбачає цілеспрямований, систематичний, регульований педагогічний вплив.